У розмові взяли участь відомі експерт(к)и у сфері культури: кураторки Лізавета Герман і Марія Ланько, мистецтвознавець Богдан Шумилович, сучасні українські митці і мисткині: Олена Субач, Павло Ковач молодший, Юрій Білей.
Jam Factory Banner Art – це конкурс, ідеєю якого є створення роботи сучасного мистецтва на масштабному банері. Ціль проєкту – через художню роботу розповісти суспільству про зародження культурної інституції у стінах Фабрики Повидла.
Однією з основних цінностей Фабрики Повидла є відкритість. Публічне мистецтво слугує інструментом для оприлюднення висловлювань та думок, яким, зазвичай, бракує місця у публічному просторі. Авторські концепції конкурсних робіт були різними: провокативними, соціальними, абстрактними. Вони викликали запеклі дискусії журі та, відповідно, розбіжні погляди на кінцеву ідею, яка б найкраще представила цінності та ідеали артцентру:критичність, свободу, відкритість, неупередженість.
22 грудня разом з учасниками та учасницями проєкту ми обговорили стратегії створення конкурсного ескізу, висловлювання, які хотіли передати митці та мисткині громаді, а також важливість виходу мистецтва назовні. Спільно поміркували над інтервенцією мистецтва в громадський простір, роллю та можливими небезпеками цього процесу.
(En)