Подати заявку можна до 14 березня включно за посиланням:
Подати заявку
Завдання:
– Розробка та впровадження ефективних комунікаційних стратегії, які забезпечують зв’язок з аудиторією та грамотний обмін інформацією;
– Створення і впровадження комунікаційних планів, участь у подіях інституції задля висвітлення різноманітних проєктів артценту;
– Написання текстів, пресрелізів та інших супутніх матеріалів;
– Комунікація та співпраця зі ЗМІ, пошук нових контактів та підтримка існуючих партнерств;
– Координація роботи дизайнерів, фотографів, відеографів та виробництва інформаційних матеріалів;
– Тісна взаємодія з проєктними менеджерами на всіх етапах підготовки та реалізації проєктів;
– Складання комунікаційного бюджету та написання звітів, проведення моніторингу медіа;
– Аналіз даних, відгуків та генерування пропозицій для покращення комунікаційних кампаній.
Вимоги до кандидата(ки):
– Щонайменше 2 роки досвіду в сфері комунікацій чи зв’язків з громадськістю (PR);
– Досвід роботи з медіа, написання прес-релізів, організації подій для преси та інтерв’ю;
– Розуміння актуальних процесів у сфері сучасної культури та мистецтва;
– Добре розвинені організаційні, аналітичні, комунікаційні та презентаційні навички;
– Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate.
– Напрацьована база контактів ЗМІ буде перевагою;
– Досвід роботи у культурній сфері чи громадському секторі буде перевагою.
Ми пропонуємо:
– офіційне працевлаштування;
– роботу в міждисциплінарній мистецькій організації;
– співпрацю в професійній команді;
– можливість професійного розвитку у сфері культури;
– залученість у роботу з міжнародними партнерами.
Чекаємо вас у команді!